Pages

sponser! :)

Thursday, October 4, 2012

dream story! muahaha, ridiculous! :)

mat jenin always dengan angan-angannya. how about angan2 aku plak? hahaha..nak pegi oversea! syg tolong simpan duit byk2 bawak ayg one day bleh? i know ur reading. hihi, ayg nak main salji, nak tgk other culture. or at least nak hirup udara and smell their different air. aiseh ble laa bleh merasa kan. hehuuu, insyallah kalau di izinkanNya (^^,)

ha, talk about dream tghari td ak tdoo. lme pnye tdoo 3jam cmtu la. hubby kt sbelah pun lena sme. muahaha. so citenya ak mimpi p sunway lagoon. tp bukan sunway lagoon but a place was likely sunway lagoon. so aku assume jela sng korg nak imagine kan. muahaha.


nak dijadikan cerita, kami pegi betiga, aku, hubby dan kak nonie ak. pehal tah pompuan tu msuk dlm mimpi ak plak. wakaka, mungkin psl raksaksa gemuk aritu. huhui. so, dlm mimpi tu ktorg naik pelampung bulat yg gelongsor air tu kan. after a while, bila gelongsor tu tergoncang dgn air yg cm water rafting tu, tiba-tiba aku trpelanting keluar dr pelampung dan jatuh ke dlm gelongsor tu. depa dua org still alive dlm boat dan aku ditinggalkan sensorg. cis mana aci, aku pun turun nak cari jalan keluar. tapi kan, ak  xjmpe jalan keluar since banyak sangat tunnel dlm tu, smuanya gelongsor air ada yg tnggi, ad yg rendah ad yang lebar ad yg sempit, gelap pulak tu! for adult and children pun lain-lain. dah lame berjalan smpai aku letih, tiba-tiba aku ternampk myhubby ngn kak nonie pun dh trpelanting and sesat jugak! wakakaka. padan muke, thats all pastu ak pun sedar, tgk2  my hubby still nyenyak tdoo. huahua, stupid dream, thats why its called dream kan? then i smiled myself towards him. grrrr# :)


No comments:

Post a Comment