Pages

sponser! :)

Sunday, December 2, 2012

Terima Kasih December! :)

Hari ni tanggal 2 dis 2012. dah lebih kurang 3 bulan aku kat penang. rinduku pada kg halaman, pd mak, pd adik beradik, pd saudara-mara, kawan-kawan dan kehidupan dulu sangatlah menduga. yela, bukan senang ingin berhijrah. apetah lagi kite sbg wanita nak memulakan sesuatu yg baru dengan suami dan keluarga suami je kan. besar cabaran tu buat aku. tapi, en fizi dan keluarga sangat baik dan layan aku tiptop pnyelah. sedikit sebanyak mengubat rinduku pd mereka. padahal, kami bru bkenalan pd hari tunang dan kwen tu je. cuma aku dan en fizi je dh 7thun kenal. hahahaha. so hari ni, ak happy sgt sbb dpt attend wedding besties yg keje same kt kl dlu. syida~dan smlm dh slmt jd isteri org dah. hahahaha. yang tak disangaka2nye sepupu dia tu kwn en fizi plak. hum, kecik je dunia ni kan. hihi




hehek, pengantin buat muke hodoh. ms kami smpai awal lg..so pengatin pun tak berapa bz, bleh la snap2 kejap. hihi~ur look gojes dear! hihi :)


me and the bride~hehe, nampk beza sgt warne kulit with or without mekap kan. syida sangat cantik with her flowers and the big eyes lense. anyway, me with natural beauty (beauty ke muke beminyak minus mekup lg. muahahaha :)

this is hantaran utk pihak pumpuan. pinky decorates~cantik sgt. tak sempat nak sembang pnjang. yg aku nampk kasut, kueh, kek, tab, buah, ginvera skincare set, dll.



sebelum balik syida bg special doorgift utk kami. nicer+bigger than others. hihi, tQ muchoo :)


before balik, kami sempat begambar lg untuk kenang-kenangan..terima kasih ya Allah bg nafas lagi utk aku mengeratkan ukhwah diantara hamba-hamba mu. terima ksih December :))

No comments:

Post a Comment