Pages

sponser! :)

Saturday, February 8, 2014

9th month pregnancy. saat2 akhir kehamilan sulongku :)

hari ni dah 37mggu +3hari. means? dah lebih 9 bulan dah mengandungkan si kecik dlm perut ni. hehe..ramai kawan2 kt tempat kerja tanya bila due? bila due? kdg2 org yg sma je tnya. rasa cm dh tak larat nak jawab..hahaha. mungkin depa tgk aku dah makin sarat tp dok p keje lg. hahaha. act aku pun dah mls gila nak p keje. tp dek kerana tnggungjawab tpksa gagahkan jugak la. walaupun last2 weeks ni kene p keja sdri, jalan kaki naik feri dan bas sbb hubby takleh hntr sbb dia perlu keje pg utk prepare kalau2 aku emergency..huhu. so hari-hari dok kire + pangkah klendar bila nak start cuti. 


jadual dalam sistem open wave

kalau ikutkan kalendar ni, lg smggu lg gua kerja. tak larat sgt dah rasanya walaupun due 26hb. huhu :) tapi alhamdulillah dpt suami yg sgt2 memahami dan penyayang. always happy with him. dia tau aku dah makin tak larat. dia selalu masakkan bekal utk kami. hntar dan amek ak kerja walaupun dia sdri pun kepenatan dan trkejar2 masa. tq so much syg. i always appreciate what u did for us. mmuah2 hehe :)

baby pun aktif semacam je, mgkin ruang dah makin mngecik..kadang2 bila dia gerak rasa senak je dlm perut ni..malam2 ummi slalu tak lena tdo. asyik nk terkucil, kaki bengkak, badan mengembang, berat naik. sume tak kene. hahaha. klu bleh nak suh baby cpt2 kuar, tp nnt dh tak rse pngalaman ni dah. lg satu prsaan takot, nerbes pun semakin menebal smpai trmimpi2 branak. hahaha cmana la nak teran nnt ek.harap dpermudahkan olehNya lah huhu. aminn :)


No comments:

Post a Comment